Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

TOMMY G STICK , ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!




Γεια σας αγαπημένες μου!!!
Τί κάνετε? Ελπίζω καλά :)

Εγώ είμαι πάρα πολύ καλά καθώς χθες τα hondos center μου έδωσαν διπλή πρόσκληση για την Avant Premiere της ταινίας «Ο μοναχικός καβαλάρης» . Επομένως ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα Hondos για το υπέροχο δώρο τους!!!!


Ας μπω λοιπόν στο θέμα αυτού του post. 



TOMMY G ANTI CERNES STICK

Είχα πάει στο galerie de beaute και ζήτησα από την υπάλληλο να μου προτείνει ένα καλό και σχετικά οικονομικό consiler. Μου πρότεινε λοιπόν αυτό. Τι να σας πω....απογοητεύτηκα πολύ. Και υποτίθεται ότι είναι και κατάλληλο για πρόσωπα με ρυτίδες. Εδώ σε μένα που δεν έχω και δεν κάνει...φανταστείτε στης μητέρας μου. 
Πρώτα από όλα έχει απαίσια μυρωδιά!! Θα μπορούσα να πω ότι μυρίζει σαν ταλκ ( το είχε πει μια κοπέλα στο blog της και συμφωνώ απόλυτα ). Έπειτα..η λαμψη..ποια λάμψη?? Με το που αρχίζεις να το απλώνεις, χάνεται και η λάμψη. Ωστόσο είναι ενυδατικό. Αλλά τι να το κάνεις το conciler αν το μόνο που σου προσφέρει είναι η λάμψη???
Αυτή ήταν η γνώμη μου. Εσείς το έχετε δοκιμάσει? 
Ποια η γνώμη  σας και ποιο χρησιμοποιείτε αυτόν τον καιρό?

Φιλάκιαααααααααααααααααααααααααααααα.!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου