Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

ΠΡΩΤΟ MINI HAUL


Γεια σας όμορφες !!
Σήμερα έδωσα σήματα για δίπλωμα οδήγησης και πέρασα!!! 
Έτσι είπα να κάνω ένα,δύο....άντε τρία δωράκια στον εαυτό μου  :P

Αν και ντρέπομαι που το λέω.... τόσο καιρό δεν χρησιμοποιούσα προιόντα bioten . Αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα γιαυτά από πολλές beauty bloggers. Έτσι..πήγα και πήρα και γω :D :D :D




ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ


Τιμή 5,95






 ΤΟΝΟΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ


Τιμή 3,95



 ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ



Τιμή 2,75



Tέλος πριν ένα μήνα πήρα δύο φορεματάκια που μου άρεσαν τόσο μα τόσο πολύ που είπα να σας τα δείξω!! ( από τα raxevsky )

Τιμή 29,40 

Τιμή 34,50 από 70, λόγω έκπτωσης


Πως σας φάνηκαν κοριτσάκια μου????
Περιμένω τα σχόλια σας...φιλάκιααααααααααααααα...!!!!!

2 σχόλια:

  1. τα μαντηλάκια καθαρισμού της bioten ομολογώ πως δεν μου αρέσουν :/ περιμένουμε σχόλια για το κάθε προϊόν.. με γεια σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Σε ένα μήνα θα κάνω review με το πρώτο βιντεάκι μου ;)

      Διαγραφή