Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΛΛΙΩΝ





Γεια σας όμορφες!!
Ελπίζω να περνάτε όμορφα το καλοκαίρι σας :D

Στο post αυτό θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προιόντα μαλλιών!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.......




ΣΑΜΠΟΥΑΝ

Μυρίζει πραγματικά υπέροχα!! Όποτε το χρησιμοποιώ νιώθω τα μαλλιά μου πιο ανάλαφρα. Είναι ιδανικό για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά καθώς υπόσχεται επανόρθωση.



CONDITIONER

Δεν έχω να πω τίποτα καθώς κάνει ακριβώς ότι και το σαμπουάν, δηλαδή μυρίζει υπέροχα και φροντίζει τα μαλλιά!! Το πόσο μαλακά τα αφήνει...?? Αφήστε το ...άλλο πράγμα.





ΜΑΣΚΑ


Εδώ θα σας μιλήσω για μία άλλη εταιρεία την γνωστή σε όλες pantene της οποίας λατρεύω όλα τα προιόντα. Θα μου πείτε γιατί τότε δεν είδατε της εταιρείας αυτής σαμπουάν και conditioner . Ε λοιπόν...τι να σας πω..περιμένω να τελειώσει το σαμπουαν της μιας εταιρείας για να πάρω μετά της άλλης και πάλι το ίδιο. Απλά ίσως με μαγεύει περισσότερο το άρωμα του timotei.

Τώρα όσον αφορά τη μάσκα δεν ξέρω πως να το θέσω αλλά...λατρεύω το αποτέλεσμα της στα μαλλιά μου. Για μένα είναι το ιδανικό και δεν χρειάζεται να περιμένω πάνω από δύο λεπτά για να την ξεβγάλω.





ΣΟΥΦΛΕ- ΚΡΕΜΩΔΗΣ ΑΦΡΟΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ


Πρόκειται για ένα προιόν που άρχισα να χρησιμοποιώ τις τελευταίες μέρες... και το τοποθετώ πολύ δύσκολα στην κατηγορία των αγαπημένων μου προιόντων γιατί δεν είμαι ακόμα σίγουρη για τα αποτελέσματα του. Το θέμα είναι ότι δίνει στα μαλλιά μια υπέροχω μυρωδιά!!!
Υποστηρίζει πως κλειδώνει την υγρασία και ενυδατώνει τα μαλλιά. Κοιτάξτε τώρα..και να κλειδώνει την υγρασία δεν μπορώ να το καταλάβω , όσον αφορά όμως την ενυδάτωση..σίγουρα παίρνει 10 με τόνο!

Αυτά από μένα αγαπημένες
Φιλάκια................................!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου