Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

BB CREAMS


Γεια σας κορίτσια μου!!
Ελπίζω να ευχαριστιέστε το καλοκαίρι σας όσο και εγώ :D

Μετά από πολύ έρευνα για τις bb creams αποφάσισα να σας μιλήσω για όσες θεωρώ καλές και όσες δεν θα έβαζα ποτέ ξανά. Ας ξεκινήσουμε.....



1. Γιατί ΒΒ cream και όχι μια άλλη ονομασία ??


ΑΠ:   Πίσω από τα αρχικά BB κρύβεται το Blemish Balm, που αρχικά χρησιμοποιούσαν οι δερματολόγοι στη Γερμανία και διαθέτει εξαιρετικές ιδιότητες που χαρίζουν ηρεμία και απαλότητα στην επιδερμίδα μετά από παρεμβάσεις, όπως το peeling.





2. Τι περιέχουν μέσα κατά κύριο λόγο??


AΠ:    Λιπίδια, υαλουρονικό οξύ, βιταμίνη c και μεταλλικά χρωστικά στοιχεία.




3. Τι προσφέρουν??



ΑΠ:    Προσφέρει 5 δράσεις με 1 μόνο κίνηση!
  • Καλύπτει λεπτές γραμμές και ατέλειες
  • Ενισχύει την υγιή λάμψη της επιδερμίδας
  •    Προστατεύει από τις ακτίνες UV με SPF15
  • Ενυδατώνει για 24 ώρες. 
  •  Δίνει Ομοιόμορφη όψη

ΒΒ CREAM NIVEA

 
Δεν μπορώ να πω ότι εκπλήκτικα από τα αποτελέσματα της καθώς είχα ακούσει και από άλλα κορίτσια δυσμενή σχόλια αλλά μιας και επρόκειτο για μία εταιρεία πολυλατρεμένη αποφάσισα να της δώσω μια ευκαιρία. Τι το ήθελα?? Το δέρμα μου ειναι μικτό προς λιπαρό μην σας πω.... και η κρέμα αυτή επιδείνωσε το πρόβλημα καθώς μου προκάλεσε πολύ λιπαρότητα. Ακόμα και με πούδρα το αποτέλεσμα ήταν ίδιο...μην αναφέρω ότι λέρωσα την μπλούζα του αγοριού μου όταν έγυρα πάνω του :P ( αλλα δεν πειραζει , με νευριασε επειτα και του αξιζε χιχι ).
Είναι φθηνή βέβαια...με υπέροχη μυρωδιά αλλά τι να το κάνεις όταν δεν σου κάνει δουλειά.





Μετά από αυτή τη κρέμα άργησα να πάρω ξανά bb cream καθώς είχα απογοητευτεί. Αυτή τη φορά όμως επέλεξα να πάρω μια , για την οποία είχα ακούσει τα καλύτερα. Και φυσικά δεν μιλάω για άλλη από την bb cream της garnier.




Υπέροχη, τέλεια, φανταστική. Μέχρι και η μητέρα μου που τις κοροιδεύει μου είπε πως το βάψιμο μου ηταν υπέροχο.
Ηταν ιδανική για μικτές προς λιπαρές επιδερμίδες!!!
Προστατεύει από UV με SPF-20.
Έχει όλα τα καλά ! Βέβαια η συσκευασία έχει το μειονεκτηματάκι της καθώς είναι νερουλί η κρέμα με αποτέλεσμα αν δεν προσέξεις να χυθεί αλλά οκ, δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα.
Τέλος υποστηρίζει ότι δίνει ματ αποτέλεσμα....εμ, οοοκ σχετικό είναι αυτό απλά καλό θα ήταν να βάλετε και λίγη πουδρίτσα στην περιοχή Τ.



Τώρα υπάρχουν πολλές ακόμα για τις οποίες μπορώ να σας μιλήσω αλλά αποφάσισα να σας γράψω για αυτήν που λάτρεψα και αυτην που μίσησα :/ 

Αυτά από εμένα...περιμένω σχόλια σας. Δεσμεύομαι να απαντώ σε όλα. Αν θέλετε πείτε ποια χρησιμοποιείτε τώρα και ποια είναι η αγαπημένη σας γενικότερα.
Φιλακια...........................................................................................!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου