Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ AVON


Γεια σας κούκλες μουυυυυ!!! 
Δεν είναι υπέροχη μέρα σήμερα?? Έτσι νομίζω ;)

Έγινα αντιπρόσωπος της AVON και με ενημέρωσαν για κάποιες σούπερ προσφορές από της οποίες βρήκα μία η οποία θεωρώ ότι είναι ΤΕ-ΛΕΙ-Α!!!

Πρόκειται για τη σειρά clearskin!! Αν δεν την ξέρετε ήδη θα καταλάβατε ότι έχει να κάνει με προιόντα περιποίησης προσώπου.



2* πήλινγκ προσώπου, 125ml
2*λοσιόν καθημερινής χρήσης, 50ml
2* Αγωγή για τα σημάδια από τα σπυράκια, 50ml
2* Τονωτικοί δίσκοι καθαρισμού, 45 δίσκοι

ΚΑΙ τα 8 προιόντα μόνο με 29,90 ευρώ!!!!!!!

Όχι δεν τα βλέπω εγώ διπλά...είναι διπλά! Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ σκέφτομαι σοβαρά να εκμεταλευτώ αυτήν τη προσφορά! Είχα δοκιμάσει στο παρελθόν το πήλινγκ και είχα μείνει πολύ ικανοποιημένη απλά μετά είχα ήδη αγοράσει κάποιο άλλο λόγω προσφοράς και το ξέχασα.


Τώρα όμως που μου το θύμησαν...λέω...να μην το αφήσω έτσι !!

Ωστόσο να σας πω και τις τιμές του καθενός από τα προιόντα για να καταλάβετε και εσείς καλύτερα για είμαι τόσο ενθουσιασμένη!!

Πήλινγκ για βαθύ καθαρισμό των πόρων, αρχική τιμή 17,30 Ε
Τονωτικοί δίσκοι Καθαρισμού, 17,30 Ε
Λοσιόν καθημερινής χρήσης 17,30 Ε
Αγωγή για τα σημάδια από τα Σπυράκια 17,00 Ε

Αν θέλετε να είστε και εσείς μία από τις τυχερές που θα προλάβουν την προσφορά αυτή δεν έχετε παρά να μου στείλετε μήνυμα.!!!!  ;)

Φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααααα.!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου